Rola hormonalnych terapii zastępczych w menopauzie
Dla zdecydowanej większości biznesmenów dosadnym jest dziś postulat perfekcyjnego dyspozycji Internetu do promowania firmy. Jeszcze przed dekadą młodzi ludzie wchodzący do firm mieli w szeregu przypadków kłopot z przekonaniem wieloletnich pracobiorców firmy, by wyjść poza schematy i zainwestować w nowoczesną stronę internetową. W miejsce tego przez wiele lat prezesi a nawet doradcy do kwestii reklamy dyspozycja Internetu widzieli jedynie w zalewaniu najpopularniejszych witryn w kraju i na świecie bannerami i otwartymi linkami do swojej strony – sprawdź ANCHOR. Jakkolwiek osoby podejmujące decyzje o oczywiście takim sposobie prowadzenia kampanii reklamowej praktycznej firmy popełniali oczywisty błąd, jaki do dziś przytrafia się wielu konsultantom do spraw strategii wizerunkowych – nie chodzi o statystyki internetowe oraz to, ile osób faktycznie obejrzy przygotowaną przez nas reklamę. Internet nie jest jak telewizja czy prasa mass-medium jednokierunkowym, gdzie to co pozostało stworzone przez marketingowców na koniec zostaje po prostu dostarczone a zbadanie, jaka jest reakcja ludzi na konkretną reklamę potrzebuje przeprowadzenia po emisji spotów.
1. Kontynuuj
2. Informacje
4. Kontakt
5. Artykuł